piątek, 19 lutego 2016

~LBA~.


      Na początek pragnę przeprosić te osoby, które tak długo czekają na kolejny rozdział >.< Ostatnimi czasy czuję się... nie za dobrze. I też brak mi weny, brak chęci do zrobienia czegokolwiek, ale postaram się jak najszybciej dodać następny rozdział.
 W każdym razie, przejdźmy do pytań. Isia Misia nominowała mnie do LBA, za co jej serdecznie dziękuję. ^^



1. Co planujesz osiągnąć w przyszłości?
    Dobre pytanie... sama szczerze mówiąc tego nie wiem. Jednak planuję przede wszystkim dalej się kształcić w kierunku, w którym w późniejszych latach chcę pracować, tj. Kucharz. 
2. Jaką ekstremalną rzecz chcesz zrobić przed śmiercią?
   Chciałabym skoczyć ze spadochronem xD
3.
Co Cię skłoniło do pisania bloga?
   Niech się zastanowię... chciałam przede wszystkim się czymś zająć. Spróbować czegoś nowego, zobaczyć, jak mi to wyjdzie, czy ludziom się spodoba.
4.
Bez czego nie poradziłabyś sobie w życiu codziennym?
   Bez telefonu! Telefon to jest dla mnie taki przedmiot, na którym robię praktycznie wszystko. Budzik, muzyka, kontakt z ludźmi, granie w gry, oglądanie filmów, zdjęcia itp. Zabieram telefon ze sobą wszędzie, nie rozstaję się z nim nawet gdy idę się kąpać lub spać xD
5.
Twoja ulubiona książka?
   Hmm... Myślę, że ''Ania z Zielonego Wzgórza''. To była jedna z niewielu książek jakie zdołałam przeczytać w swoim krótkim życiu.
6.
Lubisz sport? A jak tak, to jaki?
  Nie jestem pewna, czy to się zalicza do sportu, ale lubię się gimnastykować. Poza tym, lubię też pływać, jednak ze względu na kilka niemiłych przeżyć w latach szczenięcych, mam lęk przed wyjściem na głęboką wodę.
7. 
Jeśli miałabyś wybór: żyć dalej w realnym świecie lub przenieść się do fantastycznej krainy, co byś wybrała?  Szczerze mówiąc nie wiem, co bym wybrała. Z jednej strony ten świat wydaje mi się podły i często zastanawiam się, jak by to było w ''innym świecie''. Jednak nie ma się tej pewności, że w tym ''drugim świecie'' byłoby lepiej. Dodatkowo, w tym mam przyjaciółkę i rodzinę, której za nic nie chciałabym stracić.
8.
Co lubisz robić w wolnym czasie?   Uwielbiam słuchać muzykę, gdziekolwiek nie jestem, często mam przy sobie słuchawki. Lubię też pisać (np. opowiadania i tym podobne), grać w gry komputerowe czy oglądać filmy/bajki/anime (dodatkowo czytać mangi). Kocham też zajmować się zwierzętami, gdyż te sprawiają, iż świat w jakiś magiczny sposób staje się piękniejszy. *^*9. Czy potrafisz grać na jakimś instrumencie? Na nerwach. A tak serio, to nie, na żadnym xD Wciąż pamiętam te lekcje muzyki w szkole podstawowej, które były dla mnie istnym piekłem. Jako iż wtedy byłam ogromnie nieśmiała, wstydziłam się śpiewać czy grać na flecie. Dodatkowo, żeby było zabawniej, nie potrafiłam grać na flecie xD Nie raz w domu się uczyłam i w szkole też, ale to była istna katastrofa.10. Twój ulubiony zespół?   Awww... Moim ulubionym jest koreański zespół 4minute, jak również EXID. Gorąco polecam wszystkim do posłuchania paru piosenek, może komuś się spodoba ^-^11. Masz wybór - stanąć po stronie zła lub po stronie dobra. Co byś wybrała?  Ech, trudne pytanie. Mam nieco ''mieszany'' charakter, z jednej strony wolałabym stanąć po stronie zła - cokolwiek to oznacza - gdyż zwyczajnie bycie dobrym, kojarzy mi się z byciem naiwnym. A ja będąc młodszą byłam naprawdę bardzo naiwna, czego teraz trochę żałuję. Z drugiej strony, stanięcie po stronie zła zaprzecza mojej prawdziwej naturze. Podsumowując, byłabym neutralna. No chyba, że to niemożliwe, w takim razie wybrałabym dobro xD
     No, koniec. Jeszcze raz dziękuję za pytania i mam nadzieję, że jeszcze ktoś wyczekuje na następny rozdział, który jak pisałam wyżej, powinien pojawić się niedługo.
Do zobaczenia w następnym rozdziale~! *^*








14 komentarzy: